voorbereiding - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leonie Ridder - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Leonie Ridder - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Leonie

05 Oktober 2015 | Nederland, Zoetermeer

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver, dan ga ik mijn grote droom achterna. Na de afscheidsfeestjes/borrels en etentjes is het nu echt zo ver. De laatste dingen inpakken, alle papieren checken en nog even genieten van het lekker thuis zijn.

Maanden lang naar toegeleefd en nu is de grote dag wel heel dichtbij. Morgen nog iedereen even een dikke knuff geven waarschijnlijk ook wat traantjes laten en dan hoppa het vliegtuig in..

Op naar Australie, zon, zee, strand, avontuur, feestjes en heel wat zakjes drop afleveren bij suus.

Ciao!!!

• 05 Oktober 2015 - 17:31

Fabienne:

Enjoy, relax and be carefull!

• 05 Oktober 2015 - 23:51

Kaartje:

Hé Leo,

Even testen of dit werkt, volgens mij wel

• 06 Oktober 2015 - 19:07

Moepsje :

Hoi mop, we volgen je via" flight stats "Erg leuk om te zien waar je bent.Dikke X

• 06 Oktober 2015 - 19:17

Rob:

Hoi Leo ff kijken of ik het ook kan ha ha

• 06 Oktober 2015 - 22:53

Papa En Jannie:

Hoi Leonie,
    Wij volgen je ook. Erg leuk dit.
    Groetjes xxxxx

• 07 Oktober 2015 - 20:28

Nezima:

Skattie....ik volg je ook:)

• 08 Oktober 2015 - 10:38

Moepsje :

Jippie ,aangekomen bij de kangaroetjes Laat je droom/avontuur maar uitkomen Love you Xxx

• 08 Oktober 2015 - 16:08

Aussie88:

G'day Mate,

Nou.....kom maar op met dat verslag !!

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR ;-) hiihihih

have fun,